آرزوها
آرزوها



مرا مثل هیچکس ندان ، من با تمام افرادی که تا به حال دیده ای فرق دارم

مغروم ؟ باشد تو بگو ، مغرور !

اما بدان لازم باشد به حرمت عشق میان ما غرورم را خواهم شکست و به روی خود نمی آورم

بهتر بگویم در عشقی که همراه با صداقت داریم غرور معنا نخواهد داشت

دروغ نگوئیم ، حتی اگر روزی دیگر مرا دوست نداشتی و با غریبه وقتت را صرف کردی

به من دروغ نگو ، راستش را بگو

من میروم و به تو هیچ نمیگویم ، میروم و تا زنده ام به حرمت یگانه عشقم

با خیال داشتنت زندگی میکنم ، میدانم که عشق اجبار ماندن نیست

چشمانم در میان تمام پروانگان زیبا ؛ همیشه رو به سوی تو دارد و تو را می خواند

این را بدان دور از تو هر جای دنیا که باشم ، چشمانم ، صدایم ، دستانم و

احساسم را با هیچکس حتی با آن قاصدک قسمت نخواهم کرد

من هر چه هستم ، هر چه دارم هر چند ناچیز ، سهم تو باشد

بگذار هر کس هر چه میخواهد بگوید آنها از پیوند میان من و تو بی خبرند

قصه ی عشقمان را فقط میان دلم میریزم و تو را از خدایمان تمنـــّا میکنم

که او میداند چقدر دوستت دارم

شاید برای همین است که دوست دارم مرا مثل هیچکس ندانی ؛ چون

من هم تو را مثل هیچکس نمیدانم ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در سه شنبه 10 مرداد 1388برچسب:, ساعت 9:46 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar